Formularul 230 aferent anului fiscal 2016

01-03-2016


Articol

Stimati parinti,

Asociatia de parinti a Colegiului National “Alexandru Papiu Ilarian” a fost constituita in anul 2007 in baza O.G. 26/2000 cu scopul “de promovare a educatiei, de asistenta a copiilor si a cadrelor didactice din cadrul Colegiului National “Alexandru Papiu Ilarian” prin contributia materiala, cunostintele profesionale si activitatea membrilor asociatiei” (conform statut), fiind constituita din parintii si tutorii elevilor inmatriculati la acest colegiu. Conducerea Asociatiei este asigurata de catre Consiliul director cu urmatoarea componenta:

av. Pop Liana – presedinte, reprezentant al asociatiei in Consiliul de administratie al scolii (tel. 0722509797), Fisca Claudiu – vicepresedinte, Mihet Florina Daniela – secretar, Catinean Nicolae Daniel – membru, Balacean Smaranda – membru, Ormenisan Claudiu – membru, Szabo Ovidiu – membru, Ormenisan Marcel – membru, Pop Sorin – membru.

Printre proiectele si activitatile derulate de asociatie de-a lungul anilor se numara implementarea, administrarea si sustinerea financiara a “Catalogului on-line”, premierea elevilor cu rezultate deosebite la invatatura si la concursuri nationale, premierea elevilor la sfarsit de an scolar, sprijinul financiar pentru participarea elevilor colegiului la diverse concursuri si olimpiade regionale si nationale, pentru realizarea de materiale pentru promovarea activitatii colegiului (anuare, calendare, brosuri etc), imbunatatirea bazei materiale a scolii, montarea de camera video pe culoarele scolii, dar si pentru derularea evenimentelor si activitatilor organizate de catre conducerea scolii.Toate aceste activitati si proiecte au fost derulate fie din fondul asociatiei constituit din contributia dumneavoastra semestriala (25 lei/semestru), din diverse sponsorizari, dar si din sumele virate in urma depunerii la ANAF a Formularului 230 de redirectionare a 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii.

Astfel, va solicitam sprijinul si in acest an, punandu-va la dispozitie, prin prezentul e-mail dar si la secretariatul scolii, Formularul 230 completat cu datele asociatiei, avand posibilitatea concreta, daca va decideti sa sustineti in continuare activitatile noastre, sa il depuneti fie personal la Finante, fie la secretariatul scolii de unde vor fi preluate si depuse centralizat la ANAF prin grija conducerea Asociatiei. Datele obligatorii pe care trebuie sa le completati pe formular sunt cele solicitate la cap. I Date de identificare a contribuabilului, semnatura si data. Depunerea acestui formular inlocuieste contributia de 25 lei/semestru, urmand sa beneficiati atat dumneavoastra cat si copilul dumneavoastra de accesul la proiectele si activitatile noastre.Nu uitati ca orice initiativa de sprijinire a activitatii scolii sau a clasei copiilor dumneavoastra ce implica cheltuieli financiare nu poate fi indreptata direct catre scoala ci poate fi derulata , conform legii invatamantului, numai prin intermediul asociatiei parintilor. Nu ezitati sa ne contactati pentru orice intrebare sau problema a carei rezolvare este de competenta asociatiei sau a Consiliului de administratie al scolii, in care asociatia este reprezentata de persoanele mentionate anterior.

Click aici pentru Formularul 230 in format pdf

Va multumim pentru implicare si va dorim mult succes atat copiilor cat si dumneavoastra.

Conducerea asociatiei